ΥΓΕΙΑ

Κάντε ΑΥΤΗΝ την Άσκηση στο Σπίτι σας, για μόλις 10 λεπτά και θα Κάψετε περισσότερες Θερμίδες από ότι με 30 Λεπτά Τζόκινγκ!

Εάν τρέχετε για να κάψετε θερμίδες, έχω υπέροχα νέα για εσάς: υπάρχει μια άσκηση δέκα λεπτών που μπορείτε να κάνετε, η οποία καίει περισσότερες θερμίδες από το αν κάνατε 30 λεπτά τρέξιμο! Χρειάζεται μόνο ένα πράγμα: ένα σχοινάκι.

Εντάξτε ένα σχοινάκι στη γυμναστική σας γιατί:

1. Καίει θερμίδες

Μελέτες δείχνουν ότι δέκα λεπτά σχοινάκι, είναι εξίσου αποτελεσματικά με 30 λεπτά τζόκινγκ, όσο αναφορά στην καύση θερμίδων και στην καρδιαγγειακή βελτίωση. Το σχοινάκι βοηθάει στο να κάψετε λίπος και να χτίσετε μυς!

2. Είναι ευπροσάρμοστο

Το καλύτερο με το σχοινάκι, είναι ότι μπορείτε να το κάνετε οπουδήποτε! Δεν απαιτεί πολύ χώρο ή χρόνο. Το «δεν έχω χρόνο», δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως δικαιολογία όταν αυτή η προπόνηση διαρκεί μόνο δέκα λεπτά! Κάντε σχοινάκι στο γυμναστήριο, στο σπίτι σας ή στην ύπαιθρο.

3. Λειτουργεί για ολόκληρο το σώμα σας

Το σχοινάκι, όχι μόνο τονίζει τους μυς στα πόδια σας. Τα χέρια, τα πόδια, η πλάτη, οι κοιλιακοί και οι ώμοι σας γυμνάζονται ταυτόχρονα! Μπορείτε να τονώσετε τους μυς σας και να κάψετε το επίμονο λίπος.

Κάντε ΑΥΤΗΝ την Άσκηση στο Σπίτι σας, για μόλις 10 λεπτά και θα Κάψετε περισσότερες Θερμίδες από ότι με 30 Λεπτά Τζόκινγκ!

4. Βελτιώνει τον συντονισμό σας

Το σχοινάκι βελτιώνει το συντονισμό, την ισορροπία και τα αντανακλαστικά σας.

Συμβουλές που πρέπει να θυμάστε

  • Βεβαιωθείτε ότι έχετε επιλέξει το σωστό σχοινάκι. Αγοράστε ένα, από ένα κατάστημα με αθλητικά είδη και ζητήστε από έναν συνεργάτη συμβουλές για την επιλογή του σωστού μήκους, λαβής και υλικού.
  • Να φοράτε παπούτσια όταν κάνετε σχοινάκι.
  • Να έχετε το κεφάλι σας σε ευθεία και να κοιτάτε μπροστά όταν κάνετε το άλμα.
  • Να κρατάτε τον κορμό σας σε ευθεία και τα γόνατά σας ελαφρώς λυγισμένα.
  • Οι αγκώνες σας πρέπει να παραμένουν κοντά στο σώμα σας.
  • Σφίξτε το σχοινάκι με τα δάχτυλά σας αντί για τις παλάμες σας.
  • Χρησιμοποιήστε τους καρπούς σας για να περιστρέψετε το σχοινί, όχι τα χέρια σας.
  • Χρησιμοποιήστε το μπροστινό μέρος των ποδιών σας για να σας προωθήσει και να προσγειωθείτε. Βεβαιωθείτε ότι οι φτέρνες σας δεν αγγίζουν το έδαφος, τη στιγμή που πηδάτε.
  • Δεν χρειάζεται να πηδάτε πολύ ψηλά, τόσο όσο χρειάζεται για να περάσετε το σχοινί.
  • Μόλις καταφέρετε το βασικό άλμα, δοκιμάστε και άλλες, πιο δύσκολες τεχνικές για σχοινάκι.

Παρακολουθήστε το παρακάτω βίντεο με τη 10-λεπτη άσκηση με σχοινάκι, για κάψιμο λίπους!

Credit: DavidWolfe

source

Ενημερωθείτε για τα νέα crazy άρθρα πατώντας στην σελίδα μας στο Facebook!

Shares

Χρησιμοποιώντας την ιστοσελίδα μας συμφωνείτε με τη χρήση των εν λόγω cookies. Περισσότερα

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. We consider continuing navigation as cookie acceptation. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Κλείσιμο

ΔΕΙΤΕ ΚΙ ΑΥΤΟ:
Η Κόρη της έφαγε Αποβολή, επειδή Φόρεσε κοντό σορτσάκι στο Σχολείο. Η Αντίδραση της Μαμάς; Άφησε άγαλμα τον Διευθυντή!

Τώρα, η μητέρα της κάλεσε τον διευθυντή να πάει με την κόρη της για ψώνια,...

Close