ΠΑΡΑΞΕΝΑ

Τέλειο; 5 ιδέες για πρωινό κάτω από 300 θερμίδες για σένα που προσέχεις την σιλουέτα σου

Όπως έχουμε πολλές φορές τονίσει, το πρωινό δεν είναι ένα απλό γεύμα, είναι τρόπος ζωής. Η σωστή συνταγή θα σε βοηθήσει να νιώθεις γεμάτη ενέργεια μέσα στην ημέρα.

Το καλό πρωινό δεν είναι αυτό που έχει μεγάλη ποσότητα αλλά ποιότητα. Και αν νομίζεις ότι πρωινό σημαίνει απαραίτητα υπερκατανάλωση υδατανθράκων, κάτι δεν έχεις μάθει σωστά. Αυτές είναι 5 ιδέες για πρωινό με λίγους υδατάνθρακες και λιγότερες από 300 θερμίδες.

1) Τοστ με ρικότα, αβοκάντο και αυγό ποσέ (269 θερμίδες)

Τέλειο; 5 ιδέες για πρωινό κάτω από 300 θερμίδες για σένα που προσέχεις την σιλουέτα σου

 

 2) Πουτίγκα με φυστικοβούτυρο και μαρμελάδα (211 θερμίδες)

Τέλειο; 5 ιδέες για πρωινό κάτω από 300 θερμίδες για σένα που προσέχεις την σιλουέτα σου

 

 3) Ομελέτα με ωμά λαχανικά και φέτα (183 θερμίδες)

Τέλειο; 5 ιδέες για πρωινό κάτω από 300 θερμίδες για σένα που προσέχεις την σιλουέτα σου

 

 4) Ψητά αυγά με λαχανικά (227 θερμίδες)

Τέλειο; 5 ιδέες για πρωινό κάτω από 300 θερμίδες για σένα που προσέχεις την σιλουέτα σου

 

 5) Pancakes μήλου (117 θερμίδες)

 

Τέλειο; 5 ιδέες για πρωινό κάτω από 300 θερμίδες για σένα που προσέχεις την σιλουέτα σου
 

source

Ενημερωθείτε για τα νέα crazy άρθρα πατώντας στην σελίδα μας στο Facebook!

Shares

Χρησιμοποιώντας την ιστοσελίδα μας συμφωνείτε με τη χρήση των εν λόγω cookies. Περισσότερα

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. We consider continuing navigation as cookie acceptation. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Κλείσιμο

Read previous post:
Απίστευτο! Πήγε να φτιάξει το iPhone και εξερράγη η μπαταρία του

Τύχη μέσα την ατυχία του είχε ένας άνδρας στο Queensland, όταν εξερράγη το κινητό του, την ώρα...

Close