ΥΓΕΙΑ

Τι προκαλείτε στον οργανισμό σας εάν τρώτε αργά το βράδυ

Εάν ανήκετε και εσείς στην κατηγορία των ανθρώπων που αγαπούν να τρώνε αργά το βράδυ, μάλλον θα πρέπει να κόψετε αυτή την κακή συνήθεια, καθώς βάζετε την καρδιά σας σε κίνδυνο, προειδοποιούν οι ειδικοί.

Ένα γεύμα που καταναλώνεται λίγες ώρες πριν τον ύπνο κρατά τον οργανισμό σε εγρήγορση και δεν του επιτρέπει να χαλαρώσει όπως θα έπρεπε ώστε να προετοιμαστεί για ύπνο.

Το No1 αδυνατιστικό προϊόν για το 2017! Μάθε περισσότερα!

Σύμφωνα με τα ευρήματα που παρουσίασαν ερευνητές από την Τουρκία στο πλαίσιο του πρόσφατου συνεδρίου της Ευρωπαϊκής Εταιρείας Καρδιολογίας, το τελευταίο γεύμα της ημέρας πρέπει να καταναλώνεται τουλάχιστον δύο ώρες πριν τον ύπνο. Ιδανικά, οι ερευνητές συνιστούν να μην τρώμε τίποτα μετά τις 7 μ.μ.

Στα υγιή άτομα, η αρτηριακή πίεση μειώνεται περίπου κατά 10% κατά τη διάρκεια του ύπνου. Ωστόσο, τα αποτελέσματα της μελέτης, στην οποία συμμετείχαν πάνω από 700 άτομα με υπέρταση, έδειξαν ότι η πίεση παραμένει σε υψηλά επίπεδα εάν το βραδινό καταναλώνεται εντός δύο ωρών από τον ύπνο. Οι ερευνητές εκτιμούν ότι αυτή η αρνητική επίδραση οφείλεται στο γεγονός ότι η κατανάλωση φαγητού συνοδεύεται από απελευθέρωση ορμονών του στρες, οι οποίες εμποδίζουν το σώμα να χαλαρώσει.

Εάν η αρτηριακή πίεση δεν παρουσιάσει την αναμενόμενη πτώση στον ύπνο, αυξάνεται εκθετικά ο κίνδυνος θανάτου από καρδιαγγειακά αίτια, για παράδειγμα από έμφραγμα ήεγκεφαλικό, σημειώνουν οι ερευνητές, σύμφωνα με τη βρετανική Telegraph. Τα νέα στοιχεία υπέδειξαν ότι η πίεση είναι τρεις φορές πιο πιθανό να παραμείνει υψηλή τη νύχτα σε όσους τρώνε αργά το βράδυ.

Η Δρ Ebru Özpelit, ερευνήτρια στο Πανεπιστήμιο Dokuz Eylül, η οποία παρουσίασε τη μελέτη στο συνέδριο, αναφέρει ότι o σωστός προγραμματισμός των γευμάτων είναι απαραίτητος τόσο για τα άτομα με υπέρταση όσο και για τα άτομα με φυσιολογική πίεση ώστε να αποφευχθεί η καταπόνηση της καρδιάς.

Τα νέα ευρήματα ενισχύουν τη θεωρία ότι το αυστηρό πρόγραμμα φαγητού σε συνδυασμό με τη βραδινή νηστεία έχουν σημαντικά οφέλη για την υγεία. Παλαιότερες μελέτες επί του θέματος έχουν υποδείξει ότι το βραδινό που καταναλώνεται αρκετές ώρες πριν τον ύπνο συνδέεται με μειωμένο κίνδυνο καρκίνου του μαστού, με καλύτερη ρύθμιση του σακχάρου και με καλύτερη λειτουργία του μεταβολισμού.

source

Ενημερωθείτε για τα νέα crazy άρθρα πατώντας στην σελίδα μας στο Facebook!

Shares

Χρησιμοποιώντας την ιστοσελίδα μας συμφωνείτε με τη χρήση των εν λόγω cookies. Περισσότερα

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. We consider continuing navigation as cookie acceptation. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Κλείσιμο

ΔΕΙΤΕ ΚΙ ΑΥΤΟ:
Νεαρός έκλεψε την θέση Πάρκινγκ μιας Ηλικιωμένης Γυναίκας. Δείτε ΠΩΣ τον Εκδικήθηκε και θα σας πέσει το Σαγόνι!

Κάποιες φορές όμως, εκεί που έχετε βρει χώρο για παρκάρισμα, κάποιος πετάγεται και σας τον...

Close